1 Nisan 2011 Cuma

İmamın Ordusu-Dokunan Yanar kitabını internetten indirmek yasakmı suç mu?

Size burada kitabın indirme linkini verebilmeyi inaninki sizin imamın ordusu kitabını indirme isteğinizden daha çok istiyorum.Haberin detayını okuduğunuzda bana hak vereceğinizi düşünüyorum…Kitabı indirmek suç değilmiş ama link vermek yada başkalarının eline geçmesine vesile olmak suçmuş.Bu yüzden dolayı sizlere buradan imamın ordusu ( dokunan yanar ) kitabının dowload linkini yayınlıyabilmem mümkün değil.

Az önce CNN türk kanalında yayınlanan bir haberde AV.MEHMET ALİ KÖKSAL‘ın imamın ordusu kitabını indirmenin suç olup olmadığı konusu hakkındaki hukuki açıdan değerlendirmesini izledim.Bu açıklamanın aklımda kalan ksımlarını sizlerle paylaşıyorum…

AV.MEHMET ALİ KÖKSAL yorumundan toparlayabildiklerim……

Mahkemenin aldığı kararda kitabın kitap olduğu değil tamemen bir örgüt propagandasına yönelik döküman olduğu için şuanda yaymayla ilgili ciddi bir soru işareti var…Yayma ve kitabı basım evleriyle paylaşmak örgüt propagandası sayılacağından ciddi bir sorunla kaşılaşabilirsiniz..Lakin kitabı internet sitelerinden indirmek okumak suç sayılmıyor.Yanlız size tafsiyem kitabı herhangi bir yolla paylaşmayınız… internet üzerinden paylaşmanız suç sayılır….Tekrar söylüyorum kitabı indiren kişiler suçlu sayılmaz..

Başka bir sayfa yaratmak o sayfada yeni gelişmeleri yazmak istemiyorum çünkü google’den bu haber hakkında arama terimleri yazan insanlar bu sayfaya geliyor.Bu sebepten dolayıda her haberi bu sayfada yayınlama gereği duydum.

İmamın ordusu kitabını internetten indirenlerin hemen ardından internetten bu kitabı indirmenin suç olup olmadığını araştırdığını çok iyi bilen biriyim.Bu yüzden dolayıda bu haberi yapma gereği duydum.Aslında sitem bir borsa sitesi.Belki alakasız bir haber gözükebilir.Ama unutmayalım ki bu husus Türkiye'yi ilgilendiren bır husus.Bu yüzden dolayıda haber yapma gereği duydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ratings and Recommendations by outbrain