24 Haziran 2011 Cuma

Ülker'den hisse satışı

Ülker, Besler Gıda ve Sağlam GYO'yu, bağlı iştiraki Birlik
Pazarlama'da Hero Gıda'daki yüzde 40'lık payını Yıldız Holding'e sattı
.
Şirketten konuya ilişkin Kamuyu Aydınlatma Platformu'na yapılan açıklama şöyle:

1)Bağlı ortaklıklarımızdan Birlik Pazarlama San. ve Tic. A.Ş.'den
aldığımız bilgiye göre; Şirket 23.06.2011 tarihli Yönetim Kurulu
kararı ile, % 40 oranında paya sahip olduğu 11.500.000 -TL sermayeli
Hero Gıda San. ve Tic. A.Ş.'deki 1.- TL nominal değerli 4.600.000 adet
hisse senedinin, finansal tablolarının sadeleştirilmesi kapsamında,
Kapital Karden Bağımsız Denetim ve YMM A.Ş.'nin yapmış olduğu
ekspertiz değeri olan 14.800.000 -TL bedel üzerinden Yıldız Holding
A.Ş.'ye satılmasına karar vermiştir.

2)Yönetim Kurulu kararı ile, Besler Gıda ve Kimya Sanayi ve Tic.
A.Ş.'deki payımızın tamamının, finansal tablolarımızın
sadeleştirilmesi kapsamında 23.200.000 -TL bedel üzerinden satılmasına
karar verilmiştir.

3)Yönetim Kurulu kararı ile, Sağlam GYO A.Ş.'deki payımızın tamamının,
finansal tablolarımızın sadeleştirilmesi kapsamında 5.400.000 -TL
bedel üzerinden satılmasına karar verilmiştir.

4)Yönetim Kurulu kararı ile, PNS Pendik Nişasta A.Ş.'deki payımızın
tamamının, finansal tablolarımızın sadeleştirilmesi kapsamında
24.850.000 -TL bedel üzerinden satılmasına karar verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ratings and Recommendations by outbrain