3 Haziran 2011 Cuma

Katmerciler'den yeni işbirliği

Katmerciler ve İspanyol Ros Roca Group teknoloji işbirliğine gidiyor.
Türkiye’de araç üstü ekipman sektörünün lideri ve sektörünün borsadaki tek temsilcisi olan Katmerciler, mevcut üretim ve satış kapasitesine ilave olarak, farklı teknolojilerle yeni ekipmanlar üretilmesi ve pazarın genişletilmesi hedefiyle İspanyol Ros Roca Group ile teknoloji işbirliğine gidiyor.

Bunun ilk adımı olarak Katmerciler, çöp ekipmanı üretimi alanında 50 yılı aşan deneyimiyle Avrupa’nın öncü markalarından olan İspanyol Ros Roca Group ile bir ön protokol imzaladı. Protokol doğrultusunda, Ros Roca Group’un sektördeki teknoloji bilgisi ile Katmerciler’in üretim gücünün yeni fırsatlar yaratması öngörülüyor.

Uluslararası pazarlara yönelik olarak itfaiye aracı üretiminin yanı sıra çöp arabası üretiminde de İzmir’i bir üretim üssü ve ihracat merkezi haline getirmeyi hedefleyen Katmerciler, İspanyol Ros Roca Group’un yanı sıra, itfaiye aracı üretiminde uzmanlaşmış Fransız Gimaex International’la da yeni şirket kurma kararına ilişkin çalışmalarını devam ettiriyor.

Katmerciler Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Mehmet Katmerci, İspanyol Ros Roca Group ile yapılacak işbirliğinde temel hedefinin uluslararası arenada yeni pazarlara açılmak olduğunu belirterek, “Avrupa’nın çöp ekipmanı alanında öncü ve lider şirketi Ros Roca Group’un, gelişmiş teknolojisi ve ürün farklılaştırma yeteneğiyle Katmerciler’e yeni pazarlar kazandıracağına inanıyorum. İspanyol Ros Roca 1953 yılında kurulmuş olup, çöp ekipmanı konusunda uzman bir şirket. Ros Roca Group’un 70’e yakın ülkeye üretim yapması ve 50 yılı aşan deneyiminin Katmerciler’e sağlayacağı artı değeri önemsiyoruz. Bu anlayışla, kısa süre önce itfaiye araç üretiminde dünya lideri olan Fransız Giamex ile ortak şirket kurma yönünde ilk adımları atmıştık. Önce Fransız Giamex ardından İspanyol Ros Roca Group ile attığımız bu adımlar sayesinde İzmir’in araç üstü ekipman sektöründe uluslararası bir üretim üssü ve ihracat merkezi haline gelmesini sağlayacağız” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ratings and Recommendations by outbrain